Obchodní podmínky

Obchodní podmínky -

baby-car.cz
Autosedačky Kočárky Postýlky Oblečení Hračky Židličky

Obchodní podmínky

Všeobecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.baby-car.cz provozovaným Hanou Zítkovou  se sídlem  Sněhurčina 711/75, 46015 Liberec (poštu,vrácené zboží a reklamace zasílat na provozovnu) IČO 41317751.  Živnostenské oprávnění vydané Živnostenským úřadem Magistrátu města Liberec    č.j. : 06/2620/92/F/VO  dne 25.8.1992                             

Adresa provozovny : Pražská 376/36a, 46001 Liberec

Tel. na prodejnu 485105596, kontaktní email : baby-car@seznam.cz

Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.

Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím (spotřebitelem) se uzavírá podle občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) a v souladu se zákonem na ochranu spotřebitele (zákon č.634/1992 Sb.).

Spotřebitelem se rozumí člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Obchodní podmínky se nevztahují na případy , kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou jež jedná při objednávání zboží  v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.Vztahy mezi prodávajícím a osobami podnikajícími neupravené v obchodních podmínkách se řídí občanským zákoníkem (zákon č.89/2012 Sb.)

Kupní smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Popis procesu  nákupu a uzavření kupní smlouvy

Na stránkách eshopu si vyberete výrobek a kliknutím na něj se Vám ukáže náhled výrobku a jeho popis. Kliknutím na ikonu Přidat do košíku si vybraný produkt umístíte do nákupního košíku.Můžete se rozhodnout, zda budete dále v nákupu pokračovat nebo objednávku dokončíte.V košíku můžete upravit počet kusů popřípadě stornovat objednávku.V dalších krocích si vyberete způsob dodání zboží,způsob platby.Dále kontaktní a dodací informace.Posledním krokem objednávky je rekapitulace, souhlas s obchodními podmínkami a odeslání  objednávky.

 Odeslání objednávky kupujícího prodávajícímu je považováno za návrh na uzavření kupní smlouvy podle § 1732 odst.2 občanského zákoníku.(dále OZ) Administrační rozhraní eshopu automaticky potvrdí přijetí objednávky na email kupujícího. K uzavření kupní smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím podle § 1740 odst.1 (OZ) dojde potvrzením objednávky prodávajícím na email kupujícího.

Doručování zboží, dodací lhůty

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, dle lhůty uvedené u jednotlivého zboží od potvrzení objednávky, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodne jinak. Zboží, které je uvedeno jako „skladem“ a objednáte si jej ve všední den do 15:00 se snažíme odeslat ještě v tentýž den nebo den následující. Pokud nastane problém a nemůžeme expedovat do 3 prac. dnů, kontaktujeme zákazníka buďto písemně na email uvedený v objednávce nebo telefonicky. Naší snahou je se dohodnout na dalším postupu ke spokojenosti kupujícího. V případě, že kupující nepřistoupí na dohodu, má možnost bez jakékoliv sankce odstoupit od kupní smlouvy. V případě platby předem na účet expedujeme zpravidla v den přijetí platby (máme mBank).

Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, záruční listy a návody jsou zasílány společně se zbožím.

Cena a způsob doručení:

Cena za dopravu Česká republika

Přepravní služba GLS – 90 Kč

Přepravní služba GLSZboží Vám bude doručeno druhý pracovní den od odeslání, zásilku můžete sledovat na internetu.

Ceny :
Dobírka - poštovné 90,- Kč + doběrečné 30,- Kč
Platba předem - pouze poštovné 90,- Kč

HeurekaPoint (Uloženka + DPD Parcelshop) – 60 Kč

Uloženka - vyzvedněte balík na více než 300 výdejních místech!Balík k převzetí na výdejních místech Uloženky a DPD Parcelshop. Dodání do 2 dnů. Více než 300 výdejních míst (seznam zde).

Ceny :
Dobírka - poštovné 60,- Kč + doběrečné 30,- Kč
Platba předem - pouze poštovné 60,- Kč

Osobní odběr – zdarma

http://www.kuchynskepotreby.cz/_obchody/prodok/soubory/doprava-na-pokladne.jpgZboží můžete též osobně odebrat v naší kamenné prodejně Baby-car, Pražský 376/36a, Liberec, v pracovních dnech 9,00 - 17,00

Pro osobní odběr lze učinit objednávka od 300Kč a výše a lze ji zaplatit pouze platbou předem na účet nebo v hotovosti na prodejně. Nepřijímáme platební karty!

Cena za dopravu Slovensko

Přepravní služba GLS - 300Kč (11,11 EUR)

Zboží Vám bude doručeno do 2 pracovních dnů od odeslání.

HeurekaPoint (Uloženka + DPD Parcelshop) - 60 Kč (2,22 EUR)

Zboží Vám bude doručeno do 3 prac. dnů od odeslání. Doporučujeme, skvělá cena!

 

Platební podmínky

Kupující má možnost si vybrat způsob úhrady objednaného zboží z několika níže vypsaných variant.

Bankovním převodem

Platbu běžným bankovním převodem provede kupující na účet prodávajícího vedeným u mBank S.A., číslo účtu 670100-2206779709/6210.  Jako variabilní symbol platby použijte kupující číslo, které mu prodávající zašle společně s potvrzením objednávky. Při platbě bankovním převodem je zboží odesíláno až po připsání částky v plné výši objednaného zboží včetně poštovného na účet prodávajícího.

Dobírkou

Platbu dobírkou může použít pouze kupující s dodací adresou na území ČR. Samotná platba proběhne při převzetí zboží od dopravce GLS nebo na odběrných místě Uloženky.

Hotovostně

Platbu v hotovosti jako formu úhrady použije kupující při osobním odběru zboží.

EET

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Komentář k alernativám plateb z pohledu EET v e-shopu Baby-car :

Bankovním převodem                                                                                                                                                           Platba za zboží převodem z účtu kupujícího na účet prodávajícího nepodléhá evidenci EET.

Dobírkou                                                                                                                                                                                     Platba za zboží  dobírkou nepodléhá evidenci EET protože zboží je zasíláno prostřednictvím externího dopravce, který peníze od kupujícího  následně převede na účet e-shopu.

Hotovostně                                                                                                                                                                                Platba za zboží v hotovosti podléhá evidenci EET. Zákazníkovi bude vystavena  účtenka s údaji o zaevidování přijaté platby za zboží u správce daně.                            

                                                                                                                                                           platnost :  1.3.2017                                                                                                                             

 

Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Storno objednávky ze strany kupujícího

Kupující má právo odstoupit od smlouvy kdykoliv před expedicí zboží a to bez jakéhokoliv postihu.

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.


Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než dojde k převzetí zboží (případně než kupující prokáže, že vrácené zboží již bylo prodávajícímu odesláno). Částka bude vrácena stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady spojené s vrácením  zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížené hodnoty zboží a započíst ji na vrub vrácené častky za zboží.O výši náhrady bude kupující informován.

Kupující bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od smlouvy dle § 53 odst. 7 obč. z., darovací smlouva pozbývá účinnosti a kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky.

Rekapitulace a upřesnění:

  • Od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14 kalendářních dnů.
  • Lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.
  • Odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli odesláno nejpozději v poslední den 14denní lhůty.
    Zboží může být po dohodě vráceno i později.
  • Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Výjimku tvoří např. audio a video nosiče.
  • Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu.
  • Je možné vrátit i zboží použité, avšak dodavatel má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.
  • Peníze vrátíme nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než obdržíme vracené zboží (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno).

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy: formulář


Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně po zjištění této skutečnosti kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

Storno kupní smlouvy ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit kupní smlouvu na dodávku zboží u které si kupující zvolil platbu převodem na bankovní účet prodávajícího a neuskutečnil ji do 7 dnů od potvrzení kupní smlouvy dodavatelem.Kupující bude před uplynutím této doby kontaktován emailem nebo telefonicky.

Reklamační řád

Kupující je před prvním použitím povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit, v opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu. Záruční doba začíná běžet převzetím věci kupujícím.

Není-li kupující spotřebitel, je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat. Spotřebitel by ve vlastním zájmu měl tyto kroky učinit také, vyhne se tak pozdějším problémům plynoucích z odpovědnosti za vady, které vznikly v důsledku přepravy (mechanické poškození), kdy se bude při případné reklamaci vycházet ze skutečnosti, že bez výhrad přijal doručené zboží.

Jakost při převzetí
Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

Zákonná práva z vad
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

U vybraného zboží se prodávající zavazuje kupujícímu nabídnout rozšířenou smluvní záruku.

Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje (jméno, adresu, telefonní číslo, email), popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku emailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

Prodávající se zavazuje reklamaci zboží nutné potřeby (kočárek, zdravotnické pomůcky aj.) vyřídit včetně odstranění vady bez zbytečného odkladu.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/

 

Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvním dopravcům za účelem dodání zboží a email.adresu společnosti Naspers OCS Czech Republik s.r.o. provozující portal Heureka cz.,a to za účelem zasílání dotazníku jménem prodávajícího spočívající v získávání reakcí od zákazníku  na obchod baby-car.cz zobrazující se na portalu Heureka jako ověřené recenze.

Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům.

Prodávající je oprávněn zasílat kupujícímu vlastní obchodní sdělení, jen pokud si je kupující aktivně vyžádá, a to jen do doby, než kupující prodávajícímu sdělí, že zasílání chce ukončit.

Toto sdělení kupující může učinit na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

Jsme registrováni u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Registrační číslo 00050320 .

Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Ostatní

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy(náklady na internetové připojení,náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Barvy uvedené na fotografiích přesně nemusí odpovídat reálným barvám z důvodu počítačových úprav a individuálnímu nastavení monitoru. Při objednání přes internetový obchod je nutné s tímto počítat.

Za všechny obaly uváděné námi na trh byl uhrazen poplatek do systemu EKO-KOM.

Registrační číslo EK-F00140017

Výše zmíněné obchodní podmínky platí od 1.1.2014

Copyright © www.baby-car.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.baby-car.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   vlastní HTML stránky